close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

להודות, ולברך אנשים הגרים רחוק מכם- כך תעשו זאת

מערכת שורשב טבת, תשעה24/12/2014

רעיונות לתקשור עם אנשים שממש רחוקים מכם...

תגיות:
במיוחד אנשים המתגוררים בחו"ל מרגישים צורך לשמור על קשר עם אנשים הקרובים אליהם. לעיתים, דווקא כשנמצאים רחוק, חשים פתאום צורך לישר את ההדורים עם חבר ילדות שהקשר עימו התנתק, לברך חברים או משפחה ביום הולדתם או ביום שמחתם כמו חתונה או לידתו של ילד. לא סתם נאמר שדברים שרואים משם לא רואים מכאן. כשנמצאים כאן, קרוב לכולם, הקשרים הקיימים הם מובנים מאליהם, מה שמשתנה לחלוטין כאשר נמצאים רחוק. היום, בעידן האינטרנט, ישנן כמה דרכים להודות, לברך או להחזיר אליכם חבר שהקשר עימו נותק.

לקבוע פגישה על מסך המחשב
לפני שמתכננים איזו מתנה לקנות, צרו קודם כל קשר עם האדם הקרוב אליכם. תוכנות כמו סקייפ וחברותיה יאפשרו לכם לקיים שיחה באיכות וידיאו וסאונד מעולים שיתנו את התחושה כאילו אתם ובן שיחתכם נמצאים ממש זה מול זה בבית קפה או באחד הבתים. שיחה כזו כבר תתן לאנשים שאתם אוהבים את התחושה שאמנם אתם נמצאים רחוק מהם אך הם נמצאים בליבכם. כמובן שניתן לשמור על קשר, לברך או להודות גם בדרכים שמרניות יותר כמו שיחת טלפון או אפילו שליחת מכתב. עד כמה שנשמע מוזר, גם היום כל אחד יתרגש ממכתב צבעוני ומושקע שמחמם את הלב.

להודות, לברך ולדבר בפרחים
בין אם אתם מתגוררים בחו"ל ורוצים לשמח חבר או קרוב בארץ ובין אם אתם מתגוררים בארץ אך באזור אחר, פרחים הם מתנה שמביעה הרבה מאוד רגש, שמעצימה את המסר שאותו אתם רוצים להעביר, בין אם הוא תודה, סליחה או השתתפות בשמחה. היום ניתן לשלוח פרחים בקלות גם מרחוק. כל שיש לעשות הוא להיכנס לאתר אינטרנט של חנות פרחים המבצעת משלוחים לכל רחבי הארץ. באתרים אלה ישנו מגוון רחב מאוד של זרי פרחים בסגנונות ובצבעים שונים. כאן המקום שלכם להתאים את הזר לאדם אליו הוא מיועד וגם לאירוע או למסר שהנכם רוצים להעביר. זרי סחלבים או שושן צחור הם זרים המביעים יוקרה וחגיגיות. זרי חמניות או גרברות בצבעים חמים מביעים שמחה וגם חברות. ורדים הם כמובן השליחים האולטימטיביים של רגש האהבה. לזרים ניתן לצרף גם מתנה או פרחים העשויים פרלינים משוקולד. הזמנת זרים דרך אתרי אינטרנט של חנויות פרחים העובדות עם משלוחי פרחים כמו גם עם משלוחים בצפון הארץ או דרומה תבטיח כי הזרים יגיעו רעננים וטריים.

מתנות שהכנתם בעצמכם
אם יש לכם ידיים לא מאוד שמאליות ובעיקר רצון וחריצות תוכלו להכין מתנות גם בעצמכם ולשלוח. אלה יכולים להיות תכשיטים, במיוחד כאלה בנימה אישית שתתבטא למשל באמצעות חריתה של שם מקבל המתנה על התליון, אך כמובן גם תכשיטים באופן כללי. זו יכולה להיות עבודת יד סרוגה כמו שמיכה. מתנה סרוגה מתאימה מאוד כאשר הסיבה לשליחת מתנה היא לידה של ילד. אז יתאימו גם כובע, גרביים מתוקים, נעליים לתינוק ועוד. ניתן לחפש ברחבי האינטרנט רעיונות למתנות בהכנה עצמית. גם אם הן לא יראו מושלמות כמו כאלה שיצאו מפס ייצור, האדם שאליו מיועדת המתנה יעריך מאוד את ההתמדה, הרצון וההשקעה שלכם. אם המטרה היא בקשת סליחה, עבודת יד שהכנתם את עצמכם ללא ספק תחמם את ליבו של הצד השני ותמיס את הקרח שנוצר ביניכם.

להזמין מתנות מן האינטרנט
בכפר הגלובלי בו אנו חיים היום, בין אם אתם אלה שגרים בחו"ל, בין אם חברכם ובין אם כולכם גרים בארץ אך במרחק ניכר זה מזה, המיקום הגיאוגרפי לא צריך כלל להפריע בהענקת מתנות. אתרי האינטרנט רוויים במתנות שונות שניתן להזמין אשר יגיעו לאדם הקרוב אליכם בהפתעה: ספרים, בגד- בהנחה שאתם מכירים היטב את טעמו ומידותיו, חפצי בית, שמיכה מפנקת או בכלל שובר לסדנה מהנה ומרחיבת אופקים.

כל אחד נתקל מדי פעם ברצון להודות, להשתתף בשמחה או להתנצל בפני אדם אחר. היום, גם אם המרחק הגיאוגרפי הוא רב, כל עוד המרחק בין הלבבות קטן, מקום המגורים אינו צריך להוות מכשול.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה